Dålig service
Jag har aldrig upplevt så dålig service som på Glocalnet. Man få vänta väldigt länge för att komma till deras kundtjänst och man får inte svar på sina frågor. Till skillnad från många konkurrenter så har de inte 0200 nummer utan det ska kosta att ringa deras kundtjänst.Ringer du från en mobiltelefon med kort så innebär det stora kostnader.
Inga e-faktura
Många stora företag har inför e-fakturor som ett sätt att underlätta för sina kunder, spara pengar och kanske också hjälpa miljön men inte Glocalnet.
Dyrt att inte betala i tid
Får man så många fakturor ofta från ett sådant företag och har de inte e-faktura så det är lätt hänt att man missar ett eller två betalningar. Betalar du inte dina Glocalnet fakturor i tid så få du inkassokrav på direkten.
Fick rätt mot Glocalnet
Glocalnets faktura strul fortsätter. Anette Olsson är en kvinna som har haft mycket problem med detta företag. Nu fick hon igentligen rätt efter långdraget fakturastrul. Läs om hennes problem med Glocalnet här
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar